פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח ברכישת מסך LCD22" נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
הספק יניר כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום ה-14/02/09 רכשתי דרך אתר P1000 באינטרנט מסך LCD22" של חב' פוג'יקום (כולל DVD מובנה).
בפרסום המודעה היה רשום כי קיימת אפשרות לתלייה על הקיר,לא צויין שבתוספת תשלום וכמו-כן לא הייתה במודעה שום אפשרות לתוספות/שדרוגים, לכן זה היה די ברור כי המסך מגיע עם מתקן שמאפשר לתלות על הקיר.
כאשר פניתי לשרות לקוחות של הספק (חב' יניר, הטלפון מצויין מעלה) מס' רב של פעמים והבטיחו שיחזרו אלי ולא חזרו בטענה שהיו עמוסים, לבסוף דיברתי עם גב' ושמה יסמין שהתווכחה כי מצויין באתר שהמתקן בתוספת תשלום ולאחר שבדקה וראתה שאכן לא מצויין העלתה לשיחת ועידה את גב' שלהבת שאחראית על האתר וזו אמרה שיש אפשרות לתלייה על הקיר אך בתוספת תשלום, למרות שלא צויין.
ביקשתי לבטל את העסקה כיוון שאם צריך לשלם על המתקן, היו אתרים אחרים שיכולתי לקנות בזול יותר.
לדעתי זוהי הטעייה לקוח ואודה לכם מאד על עזרתכם בנושא.
עוגמת נפש סוג הנזק :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
P1000 - שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח ביקש לבטל עסקה, כיוון שחשב לפי דף המכירה, שהמוצר מגיע עם מתלה לקיר .
הוסבר ללקוח כי כנראה, היתה אי הבנה. ביקש לא לחייבו בדמי ביטול.
הוצא ללקוח שימור, סרב- אמר שיבצע לבד .
תגובה:
הלקח עודכן כי ההזמנה בוטלה בזיכוי מלא! פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה