פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קודם כל לדעתי זו בושה שאתר שמתהדר ב"אמנת שירות" לא מפרסם טלפון עבור שירות לקוחות – מעניין מה יש לאתר P1000 להסתיר. ממהלך התלונה ועד שבפועל משהו מוסמך עם תשובה חזר אליי לקח להם שבוע!!!

לעצם העניין, ב 23 למרץ רכשתי מוצר מסוג USB 2.0. לאחר שקיבלתי את המוצר התברר לי כי קיבלתי USB 1.0. נכנסתי שוב לאתר על מנת לוודא כי לא טעיתי ואכן, ראיתי את המוצר שרציתי ואת שמי לידו. כאשר דיברתי עם נציגת השירות היא אמרה לי כי קיבלתי את מה שרכשתי ותדהמתי הרבה!!! בכניסה מחדש לאתר גיליתי שהחליפו את המוצר למרות שרשימת הזוכים ואני בניהם. יתרה מכך, המוצר עצמו נעלם מין האתר באופן מפתיע. האתר טוען שרכשתי מוצר USB 1.0 ולי אין דרך כרגע להוכיח זאת. אני בטוח שיש עוד אנשים כמוני שנפגעו אבל אין לי דרך להגיע אליהם. טעותי הרבה היא שלא הדפסתי את רגע הרכישה כי גם האימייל שנשלח אליי מאוחר לא מוכיח כלום. ברצוני לציין שאני משתמש כבד ומנוסה (איש מחשבים במשרתי) ואני עומד מאחורי תלונתי ב 100 אחוז. פשוט בושה לאתר שכך הוא נוהג

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
שרות הלקוחות מאפשר ללקוחותיו לפנות בכתב בכל רגע ביממה, פנייתו של הלקוח התקבלה בשעות הערב וענתה למחרת היום. טענותיו נלקחו במלוא הרצינות והועברו לבדיקה מול הספק וצוות המסחר. נמצא כי לא היה שינוי בדף המכירה והלקוח אכן קיבל את המוצר בו זכה. יחד עם זאת הועלתה בפני הלקוח אפשרות החזרת המוצר וביטול העסקה והשבת הכסף במלואו. תגובה:
אנו ב- P1000 מייחסים חשיבות עליונה לנושא השירות והאיכות,
אנו נמשיך לפעול לשיפור מתמיד של השירות הניתן ללקוחותינו,
על מנת שהשירות ב P1000 יהיה הטוב ביותר - גם אישי וגם יעיל.
צוות שירות הלקוחות שלנו עומד לשרותך וישמח לסייע בכל פניה מול ספקי האתר.
מקווים לראותך בין לקוחותינו בעתיד.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה