|
|
|
|
|
|
הטעיית הצרכן |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מספר דקות לאחר השתתפות במכרז פונה אליך מוקדנית ומסרת כי ניתן לקנות את המוצר במחיר מסוים שמתברר כמחיר מינימום לזכיה במכרז למרות שמחיר המינימום שמפורסם נמוך במאות שקלים.
לטענת המוקדנית, זהו מחיר המינימום והמחיר שמפורסם אינו רלוונטי ונועד רק כדי למנוע הצפת האתר בפניות.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פרסום המחיר הראלי להצעת הצעות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
P1000 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|