פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית במכירה, אי סיפוק המוצר בזמן, החלפת המוצר באספקה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נקנתה דרך אתר P1000 במכירה פומבית טלויזיית LCD מתוצרת SANSUI מחברת PEERLESS. נציג החברה יצר קשר והציע "לשדרג" את הטלויזיה שנקנתה בטלויזיה טובה יותר מהרבה בחינות מקצועיות כדבריו ודגם חדיש יותר בתוספת של 250 ש"ח בלבד. איש השיווק היה חסר סבלנות ומלחיץ. למזלנו לא נלחצנו והחלטנו לבדוק את הנושא לפני שאנו נותנים תשובה. בבירור גילינו כי הדגם שהוצע פחות טוב מזה שנקנה וגם זול יותר ב-400 ש"ח. הדגם הוצג כטוב ויקר יותר אך המצגת הייתה שיקרית ומטעה.
אספקת המוצר הייתה באיחור של כמעט שבוע וזה נעשה רק אחרי תלונה על כך באתר P1000 .
כשהגיע המוצר, להפתעתנו (או שלא) הטלויזייה המסופקת לא הייתה הטלויזיה שנקתה אלא הדגם שהוצע להחלפה, הזול יותר. כמובן שסירבנו לקבל את המוצר והוא הוחזר לחברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא לאפשר לחברה למכור את מוצריה פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה