פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הספקת מוצרים פגומה+ שירות גרוע!!! נושא התלונה:
גוטמן רונן שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏14 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודש וחצי הזמנתי DVD. לאחר מכן לאחר מספר ימים התקשרו אלי מאתר המכירות והציעו לי לשדרג את המכשיר למכשיר יותר מתקדם. בסופו של דבר השתכנעתי ושידרגתי. לאחר כ-10 ימים הגיע המכשיר לביתי. להפתעתי המכשיר נשלח ללא חוברת הפעלה, ללא שלט רחוק וללא חוטים. יצרתי קשר עם שירות הלקוחות ואלו הבטיחו לשלוח במהרה חבילה עם חוטים,שלט וחוברת. לצערי חבילה זו הגיע לאחר 10 ימים!!!. כמו כן להפתעתי בחבילה מצאתי שלט רחוק שככל הנראה עבר שימוש ובתוכו שתי בטריות שהתפוצצו מזמן וכל החלק של הבטריות מלא בחומצת בטריות (לא אציין כמה שזה מסוכן) בנוסף החוטים אשר שלחו לי מתאימים אך ורק למכשיר שמע (2RCA) ולא (3RCA- כבל אשר תומך בווידאו) כפי שהיו אמורים לשלוח לי. שוב התקשרתי לשירות הלקוחות וכמו כן הגשתי דרך אתר האינטרנט תלונה על איכות השירות. בתגובה יצרו איתי קשר ואמרו לי כי עכשיו עלי לכתוב מכתב מפורט עם כל השתלשלות האירועים, וארוז בחבילה את המוצרים הפגומים אותם קיבלתי(שלט רחוק, חוטים) ולנסוע לחנות אשר נותנת שירותים של חברה זו, אשר נמצאת במרחק של כ-30 ק"מ ממקום מגורי. מבחינתי זו הייתה הפעם האחרונה שאני קונה מוצר מאתר זה. לצורך העניין אני מרבה להזמין מהאינטרנט ואף פעם לא ניתקלתי בשירות גרוע כל כך. היזהרו.
כספי סוג הנזק :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
תלונת הלקוח טופלה על ידינו בשיחה טלפונית שקיימנו עמו בסמוך למועד פנייתו לאתר תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה