פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זכיתי ב"תן מחיר" באתר P1000 ןהם לא חוזרים לאשר לי את הזכיה כבר למעלה מ-10 ימים . נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך 4/1/11 התמודדתי באתר שלהם על מחשב במסגרת "תן מחיר" . קובלתי אישור זכיה והיה כתוב שזה מותנה בפניה שלהם אלי שהזכיה אושרה כולל חברת האשראי שלי . בפעול למחרת לא קיבלתי כלום ובפניה אליהם בכתב ( אין שום טלפון שניתן להתקשר רק בכתב ) חזרה אלי נציגת קשרי הלקוחות שלהם וטענה שסביר להניח שתוך יום חברת המחשבים "חיון" שהיא הספקית תיצור איתי קשר . כשזה לא רקה התקשרתי פעמיים לחיון והם לא יודעים על מה אני מדבר ולא רואים שום זכיה שלי עד תאריך 13/1 . P1000 לא עונים לתכתובות שלי אליהם לבירור המצב . חברת האשראי שלי ניסתה אתמול להשיג אותם כולל דרך חברת הסילוק שלהם אך ללא הועיל . החיוב הראשון ירד ב- 20/1 ואני לא יודע מה לעשות . תודה מראש
ניר סובול 0525223011
חשש לעקיצה סוג הנזק :
אשמח לדעת מה מצב ההזמנה שלי ולוודא שבקבוצת חיון מחשבים קיבלו אותה פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה