פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין שירות - יש זילזול נושא התלונה:
להט אורן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏19 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי מקרר מהאתר כולל הובלה.
המוביל יצר איתי קשר ביום שלישי וביקש להגיע אחה"צ בשעה 15:30 לערך יצר קשר והודיע שלא יכול להגיע - קבענו ליום חמישי 19/5 בשעה 11-12.
היום בבוקר ה 19/5 אני מקבל שיחת טלפון מהמוביל שאומר שלא יכול להגיע היום אלא רק ביום א' - מה שלא מקובל עלי.(לקחתי יום חופש במיוחד לצורך העיניין).
פניתי לאתר P1000 והם מתנערים מאחריות כלפי המוביל(שהוא נציג מטעמם)כמו כן אין אפשרות ליצור קשר עם מנהל /אחראי וכו' אלא תוך 48 שעות.
אני יושב בבית ומחכה לתשובה/ פיתרון/מקרר ומרגיש כבול בידיהם הדורסניות חסרות האכפתיות השירות ולקיחת אחריות
אובדן ימי עבודה-חוסר שירות סוג הנזק :
הספקת המקרר מידית והתנצלות-כמו כן אם לא יסופק היום גם פיצוי של אובדן ימי עבודה+עוגמת נפש+ וכו' פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה