|
|
|
|
|
|
אין שירות - יש זילזול |
נושא התלונה: |
להט אורן |
שם/כינוי: |
יום חמישי 19 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי מקרר מהאתר כולל הובלה.
המוביל יצר איתי קשר ביום שלישי וביקש להגיע אחה"צ בשעה 15:30 לערך יצר קשר והודיע שלא יכול להגיע - קבענו ליום חמישי 19/5 בשעה 11-12.
היום בבוקר ה 19/5 אני מקבל שיחת טלפון מהמוביל שאומר שלא יכול להגיע היום אלא רק ביום א' - מה שלא מקובל עלי.(לקחתי יום חופש במיוחד לצורך העיניין).
פניתי לאתר P1000 והם מתנערים מאחריות כלפי המוביל(שהוא נציג מטעמם)כמו כן אין אפשרות ליצור קשר עם מנהל /אחראי וכו' אלא תוך 48 שעות.
אני יושב בבית ומחכה לתשובה/ פיתרון/מקרר ומרגיש כבול בידיהם הדורסניות חסרות האכפתיות השירות ולקיחת אחריות
|
אובדן ימי עבודה-חוסר שירות |
סוג הנזק : |
הספקת המקרר מידית והתנצלות-כמו כן אם לא יסופק היום גם פיצוי של אובדן ימי עבודה+עוגמת נפש+ וכו' |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
P1000 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|