|
|
|
|
|
|
חיוב לשווא - גובל בהונאה לעניות דעתי כיון שכוונה אינה קרטריון מצדיק חיוב ללא בדיקה ממשית באם מוצר קיים |
נושא התלונה: |
יום חמישי 19 מאי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
טוליפמן 7, ראשון ציון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביצעתי עסקה באינטרנט ב 9-5 באתר P1000 לרכישת מסך מחשב זירוקס.
ב 16-5 התקשרתי ל P1000 וגילתי שהעסקה לא בוצעה עקב כשל
ביקשתי לאמת אותה ולבצע מחדש כרגע טלפונית! (ב 16-5)
וידאתי מולם שהמוצר (מול הפקידה ששוחחתי עימה) אכן קיים במלאי
ומסרתי לה טלפונית את פרטי האשראי מחדש! שמח וטוב לבב
ב 19.5 יזמתי טלפונים לבדיקה וגילתי להפתעתי כי: אין מסך כזה במלאי
(הספק הצהיר שאינו עובד עם מסכים כאילו כבר למעלה מתקופה)
אך P1000 למרות זאת כן חייבו אותי - גם מבלי שהמוצר קיים (קל וחומר שברור שגם לא תתכן כוונה לשלוח את המוצר אליי כי הוא אינו במלאי של היבואן - והם עוד התחייבו לאספקה מהירה של 5 ימים...)
הבעיה היא כדלקמן: 1) מדוע הטעתה אותי הפקידה
2) מדוע חייבו אותי על מוצר שאינו במלאי זה מכבר - קודם כל חייבו אותי
3) מדוע לזכות אותי על טעותם רק חודש הבא ובנתיים - אני אסבול מחוסר אשרי בכרטיס האשראי ומחיוב מוטעה בסוף החודש מהמינוס שלי בבנק
לסיכום פשוט: למה לא להודות שהם טעו להתקשר לחברת האשראי ולבקש לבטל מיידית את החיוב או לבצע זיכוי מיידי כך שלא ירד לי האובליגו לא מהכרטיס אשראי ולא מהבנק בסוף החודש - ואש אוכל לקנות לי את מסך כלשהו מחברה אחרת
|
סתימת האשראי שלי בבנק |
סוג הנזק : |
זיכוי מיידי ע"י התקשרות לחברת האשראי - וציון כי החיוב נעשה בטעות ויש לזכות מייד |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
P1000 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|