פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לשווא - גובל בהונאה לעניות דעתי כיון שכוונה אינה קרטריון מצדיק חיוב ללא בדיקה ממשית באם מוצר קיים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
טוליפמן 7, ראשון ציון כתובת:
תיאור הבעיה:
ביצעתי עסקה באינטרנט ב 9-5 באתר P1000 לרכישת מסך מחשב זירוקס.
ב 16-5 התקשרתי ל P1000 וגילתי שהעסקה לא בוצעה עקב כשל
ביקשתי לאמת אותה ולבצע מחדש כרגע טלפונית! (ב 16-5)
וידאתי מולם שהמוצר (מול הפקידה ששוחחתי עימה) אכן קיים במלאי
ומסרתי לה טלפונית את פרטי האשראי מחדש! שמח וטוב לבב
ב 19.5 יזמתי טלפונים לבדיקה וגילתי להפתעתי כי: אין מסך כזה במלאי
(הספק הצהיר שאינו עובד עם מסכים כאילו כבר למעלה מתקופה)
אך P1000 למרות זאת כן חייבו אותי - גם מבלי שהמוצר קיים (קל וחומר שברור שגם לא תתכן כוונה לשלוח את המוצר אליי כי הוא אינו במלאי של היבואן - והם עוד התחייבו לאספקה מהירה של 5 ימים...)
הבעיה היא כדלקמן: 1) מדוע הטעתה אותי הפקידה
2) מדוע חייבו אותי על מוצר שאינו במלאי זה מכבר - קודם כל חייבו אותי
3) מדוע לזכות אותי על טעותם רק חודש הבא ובנתיים - אני אסבול מחוסר אשרי בכרטיס האשראי ומחיוב מוטעה בסוף החודש מהמינוס שלי בבנק
לסיכום פשוט: למה לא להודות שהם טעו להתקשר לחברת האשראי ולבקש לבטל מיידית את החיוב או לבצע זיכוי מיידי כך שלא ירד לי האובליגו לא מהכרטיס אשראי ולא מהבנק בסוף החודש - ואש אוכל לקנות לי את מסך כלשהו מחברה אחרת
סתימת האשראי שלי בבנק סוג הנזק :
זיכוי מיידי ע"י התקשרות לחברת האשראי - וציון כי החיוב נעשה בטעות ויש לזכות מייד פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה