פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר ואי התייחסות לעשרות הודעות באתר שלהם. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

הזמנתי בתאריך 01/05/2011 בשעה 16:00 מדיח כלים Bosch SMI50E25EU בוש
ונאמר באתר כי זמן ההאספקה הינו 21 ימי עסקים , לאחר שעברו 21 ימי עסקים ולא יצרו
איתי קשר ניסיתי דרך האתר של P1000 ליצור קשר עם שרות לקוחות אולם אין קול ואין
עונה ניסיתי דרך המוקד הטלפוני שאמרו שהם יעבירו את הבקשה למוקד שירות הלקוחות
כי רק הם יכולים לבטל והם יצרו איתי קשר אולם אף אחד לא חזר אלי,
באותה שיחה הפנו אותי אל הספק (שאמור לספק לי את המוצר למרות שאת כספי שלמתי לאתר P1000 ) ונתנו לי 4 מספרי טלפון שבאף אחד מהם אין תשובה (במשך כמה ימים)
נותרתי כרגע ללא מדיח וללא 3259 ש"ח ששלמתי לפני יותר מחודש ואין עם מי לדבר...
חייב את עזרתכם תודה

דודו
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת כספי ופיצוי פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה