פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה לשירות לקוחות, התנהלות קרה ומגעילה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה15.08 הזמנתי מחשב נייד דרך האתר P1000, מיד עם ביצוע ההזמנה פניתי דרך האתר לשירות הלקוחות וביקשתי מידע על אפשרות לשדרוג הזכרון הפנימי של המחשב (בתוספת תשלום כמובן) וציינתי שאין צורך לשלוח לי את המוצר לפני שאני מקבל תשובה. כמובן שהנציגה מטעם החברה האחראית על המשלוח התקשרה אליי כבר ביום ראשון אך אף אחד מהאתר לא טרח ליצור עמי קשר.
כשהגדלתי ראש והתקשרתי למוקד שירות הלקוחות הטלפוני גיליתי שהקו סגור, אז יצרתי קשר עם מוקד המכירות (כי כמובן שלקחת כסף מלקוחות אין לכם בעיה, אבל לתת שירות זה כבר גדול עליכם) ודרשתי לדבר עם נציג שירות לקוחות, הבטיחו לי שיחזרו אליי עד סוף היום אבל זה לא קרה).

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה