פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שירות תואם להבטחה בעת הקנייה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי בחודש נובמבר שני מדפסות שהבטיחו לי שיגיעו תוך 48 שעות, המוצרים הגיעו אחרי חמישה ימים ולא כשהובטח. התקשרתי לחברה וביקשתי לבטל את ההזמנה מאחר ואינם עמדו בפרק זמן שהוצב או שאקבל פיצוי לעסקה. הנציגה ששוחחתי היתה מאוד לא שירותית בלשון המעטה, החברה הזאת סובלת מחוסר שירותית הבטיחה שתחזור ולא חזרה. המוצרים הגיעו ללא שום פיצוי. המהלך שבוע שעבר שלחתי דרך האתר תלונה 26/12 לא חזרו אליי ולכן התקשרתי שוב בשנית ב28 /12 בשיחה הנציגה טענה שהחיוב לא אושר על ידי כרטיס האשרי לכן היתה בעיה ולכן המוצר התעכב. אמרתי לנציגה שזה בלתי אפשר, מאחר ומדובר בשני כרטיסי אשראי של חשבונות שלונים ושל אנשים שונים לכן לא ייתכן שזה יקרה, ולא בסכום נמוך של 270 ש"ח המסגרת שלי לא תעכב סכומים כאלו. הבחורה המשיכה להתעקש ואמרתי לה שהיא מציגה דברים לא נכונים שיקחו אחריו על הטעיוית שלהם מאחר והם לא העבירו את ההזמנה בזמן אלא רק לאחר מספר ימים שהתקשרתי אליהם הם נזכרו לבצע את הפעולה. ביקשתי לשוחח עם מנהל הבטיחו לי שעד 48 יחזור מנהל, ועברו חמישה ימים ועדיין לא חזר מנהל. התקשרתי הבוקר שוב פעם לחברה לאחר המתנה ארוכה ענתה לי נציגה בשם שרי, שאמרתי ל שאני לא יורדת מהקו עד שלא אוכל לדבר עם מנהל מאחר ולאני לא מאמינה לבטחות שלה, שרי אמרה לי שלא ניתן כרגע לדבר עם מנהל הודעתי שאני לא יורדת מהקו והיא התריעה שהיא מתנתקת את השיחה ואכן כך בוצע. חושב לציין שבנוסף ביררתי עם חברת האשראי ובבירור עימם אכן לא היתה בעיה מבחינת האישור ההזמנה הועברה אליהם רק לאחר 4 ימים. אני עדיין ממתינה לטיפול ללא תשובה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה