פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב הובלה כפול שלא כדין נושא התלונה:
צופי כרמית שם/כינוי:
‏יום שישי ‏16 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
www.p1000.co.il כתובת:
באינטרנט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בדצמבר 2005 השתתפתי במכרז לקנית רמקולים באתר פי 1000.
לאחר מספר ימים בקשתי לבטל הקניה. דברתי גם עם פי 1000 וגם עם החברה שמספקת את המוצר. כל זה בטרם שהסחורה הגיעה אלי. מפי 1000 נמסר לי שאני יכול לבטל הקניה אך אחויב בדמי הובלה לכיוון אחד. יידענו את פי 1000 שהחברה עצמה (המספקת של הרמקולים) הודיעה לנו שנחויב בדמי הובלה כפולים. בקשנו הנחיות מפי 1000 כיצד לנהוג ואמרו לנו שכשהרמקולים יגיעו אלינו נסרב לקבל אותם והם יוחזרו לחברה ונחויב בדמי הובלה לכיוון אחד בלבד. כך נהגנו. ואולם חויבנו בדמי הובלה כפולים. מאז עשינו כשש שיחות טלפוניות לפי 1000 והודעות באינטרנט . פי 1000 הודו בהנחיה שניתנה לנו אך עד היום לא קבלנו תשובה על תלונתנו וכספנו לא הוחזר.
מדובר בדמי הובלה של 149 ש"ח לכל כיוון.
כספי סוג הנזק :
החזר הכסף-149 ש"ח פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הטיפול בתלונה נסגר תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה