פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לקויה של מחלקת שירות הלקוחות של אתר P1000 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
השקמה 5/4 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אין ספק שאתר P1000 הינו אחד מאתרי הסחר הגדולים בארץ ואולי בגלל זה הם מרשים לעצמכם להתנהג ככה כלפי הלקוחות שלהם,רכשתי טלוויזיה LCD 42 אינץ אצלם ובאתר הובטח מתקן קיר והתקנה חינם לכל רוכש, {חשוב להדגיש כי לא מצוין בשום מקום ובשום צורה מי מספק את המתקן, מי מבצע את ההתקנה ומתי- פרט חשוב מאוד לטעמי שלא משאיר את הלקוח עם סימני שאלה} ולכן מבחינתי מתבקש כי מאחר והם גבו לי את הכסף, זה באחריותם וטיפולם, המסך הגיע ביום חמישי 10/05/12 עם נהג {מן ההגינות לציין כי אספקת המוצר הייתה מהירה כמובטח ולשביעות רצוני} שאלתי אותו מה עם המתקן וההתקנה והוא ענה לי אני רק השליח דבר עם אתר P1000 שדרכו הזמנת את המסך, מיד התקשרתי אליהם לברר מה קורה ונעניתי על ידי נציגת שירות, הסברתי לה את הבעיה והיא אמרה לי שאני צריך להתקשר ליורוקום {היבואן} כי הם נותנים את האחריות, אמרתי לה שאין לי בעיה עם האחריות ואני מבקש לדעת לגבי המתקן וההתקנה שהם הבטיחו באתר, היא שוב ענתה לי אותו דבר מספר פעמים, והרגשתי שבמקום לנסות ולבדוק איפה הבעיה היא מנסה לנפנף אותי, בשלב מסוים אני מודה כבר התעצבנתי כי הרגשתי שהיא עונה לי בצורה מזלזלת ולא רצינית ובאתי אליה בטענות שבמקום לפתור את הבעיה היא עוד באה אלי בטענות ואז היא ממש הגזימה והתחילה לצעוק: מי אתה אני לא שק החבטות שלך אל תצעק עלי ועוד כל מיני ביטויים מיותרים, והעבירה את הטלפון תוך שאני שומע אותה אומרת ברקע למישהי קחי קחי את הטלפון ממני אני לא יכולה הוא משגע אותי לא רוצה לדבר איתו ואז ענתה לי מישהי שהציגה עצמה בשם הדר - מנהלת שירות הלקוחות,היא מיד אמרה לי : הקשבתי לשיחה ואני מתנצלת על מה שהיה ועל תוכן השיחה וביקשה לדעת שוב מה הבעיה, הסברתי לה שוב שהם התחייבו במעמד הקניה על מתקן קיר + התקנה מתנה והנהג שהגיע עם הטלוויזיה לא יודע על מה אני מדבר ואני רוצה לדעת מה קורה עם זה, היא אמרה לי שהיא בודקת את זה וגם ציינה בפני את העובדה שהמחשב שלה נתקע וביקשה שאמתין ושמה אותי על המתנה, לאחר מספר דקות של המתנה חזרה אלי ואמרה לי שהיא בדקה עם יורוקום ובכלל לא מופיע אצלם שהמוצר נשלח אלי וטוב שלא התקשרתי אליהם {כמו שהנציגה הקודמת אמרה לי לעשות} וזו טעות שלהם והיא רוצה לבדוק את זה ומיד חוזרת אלי, שאלתי אותה אם היא מבטיחה לחזור אלי והיא אמרה לי בטח כמה דקות, זה היה בערך בשעה 14:30 המתנתי בערך שעה ואף אחד לא חזר אלי, התקשרתי שוב לברר מה קורה עם זה, ואז שמעתי הודעה ששירות הלקוחות סיימו את עבודתם בשעה 15:00 עד ליום ראשון, הייתי פשוט המום ומאוכזב מהיחס הכל כך מזלזל שלהם ונכון לעכשיו אני תקוע עם קרטון ענק באמצע הסלון בלי אפשרות לראות טלוויזיה {מדובר בשישי שבת שכל המשפחה בבית}, בלי לדעת מה קורה והכי חשוב עם טעם רע מאוד בפה של זלזול משווע בנוסח: שילמת את הכסף מרגע זה אתה לא מעניין אותנו, הלאה תשבור את הראש...
ציפיתי מאתר ברמה של P1000 שידע לעמוד מאחורי ההבטחות שלו וגם אם קרתה טעות שידעו לעמוד מאחוריה ולא התנהגו ללקוח כאילו הוא {סליחה על הביטוי} מטומטם. אני מבחינתי לא מכיר את חברת יורוקום, הזמנתי את הטלוויזיה ושילמתי את הכסף לחברת P1000 והם צריכים לתאם מול חברת יורוקום ולא לזרוק את זה על הלקוח {מה גם ואני מדגיש שוב: הם לא ציינו שום דבר באתר שלהם לגבי מי מספק את המתקן, מי מתקין אותו ומתי}.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שידעו איך להתנהג כלפי הלקוחות שלהם !!!!!!!!!!!!! פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה