המוצר שסופק הינו מוצר משומש ולא חדש. הזמנה 423639 |
נושא התלונה: |
יום רביעי 12 ספטמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' טוליפמן 7, אזור תעשיה ישן ראשון לציון 75100 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/09/12 הזמנתי באמצעות אתר המכירות P1000 מוצר טאבלט "7 זיכרון GB SSD8, חיבור USB+HDMI ומע' הפעלה AGFAPHOTO- Android 4.0 בעלות של 390 ₪ והמוצר סופק ע"י שליח ביום חמישי 20/09/12.
את המוצר הזמנתי עבור אשתי והתכוונתי להעניק לה כמתנה ייחודית ליום ההולדה שלה. לתדהמתי וכשפתחתי את האריזה, התגלה כי אותו מוצר הינו משומש בהתאם לממצאים הרבים שמעידים על כך, שריטות על הברגים, מייל שמופיע בכמה תוכנות וכנראה שייך למשתמש קודם, מוצרים ותוכנות המותקנים בו שאינם אמורים להיות במוצר חדש וכו'...) ומיהרתי לדווח על כך במכתב שנשלח לאתר המכירות באמצעות הדואר האלקטרוני.
התנהלות כנ"ל גרמה לי ולאשתי עוגמת נפש רבה שאין להעריכה בשווי כסף. אי לכך ובשל ההפרה כנ"ל ועוגמת הנפש שנגרמה לי ולאשתי, פניתי בתאריך 23/09/2012 למחלקת פניות הציבור באתר המכירות P1000 באמצעות עו"ד בהתראה לפני נקיטה בהליכים משפטיים ודרשתי להחליף את המוצר המשומש שסופק במוצר חדש לאלתר ולפצות בגין עוגמת הנפש שנגרמה. לחילופין דרשתי להחזיר את המוצר תוך ביטול החיוב ששולם בגינו תוך תשלום פיצוי הולם כאמור.
תשובת אתר המכירות באמצעות המנהלת הייתה מתחמקת ולא נתנה מענה חיובי לדרישתי בכל הקשור לפיצוי בשל הפרה יסודית של החוזה והנזקים שנגרמו בשל הטעייה המכוונת והפרת חובת תום הלב מצידם בקיום החוזה ובניגוד לכל דין.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת המוצר במיידי למוצר חדש ופיצוי הולם או החזרת המוצר וביטול החיוב ופיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|