פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת מוצר שלא עונה על הציפיות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.12.12 קיבלתי רמקולים של פנסוניקת שהוזמנו דרך האתר (תאריך ההזמנה - 29.11.12) P1000.
לאחר פתיחת המוצר וחיבורו לטלוויזיה, התאכזבתי מאוד מתפקודו ואיכותו.
חשוב לציין, כי הגדרת המוצר הינה "מקרן קול", כשבפועל - רמקולים - סאונד-בר מאוד פשוט (אני לא מבין גדול, ובטח לא מוסמך בהגדרת מוצרים - אבל ציפייתי ממוצר שנקרא "מקרן קול" היו גדולות מאוד).
למיטב הבנתי, עקב כך שהמוצר הוזמן באינטרנט, מבלי יכולת ממשית לבחון אותו, מדיניות החזרת המוצר מקלה במקרה זה.
מיום לאחר קבלת המוצר, אני מנסה להבין איך אני מחזיר אותו ומקבל חזרה את כספי, ולא מצליח למצוא את הדרך הנכונה.
תחילה פניתי ל- P1000 - לטענתם האחריות היא של הספק (יורוקום), ועליי להתקשר אליהם ולתאם איתם החזרת המוצר - ולאחר שזה הוחזר, אקבל את כספי חזרה מ-P1000.
כשהתקשרתי ליורוקום - הפנו אותי ל- P1000 בחזרה, בטענה שהעסקה היא מולם, והם אחראים לביטולה.
מיותר לציין, שכל נושא ההתקשרות מול שני גורמים אלה היה מייגע, עם עשרות טלפונים/ניתוקים/המתנות/העברה ממחלקה למחלקה... ועדיין ללא פתרון, כל זה תוך גזילה של שעות עבודתי/ושעות פנאי יקרות.
על מנת לאשר את בקשתי תוך שבועיים מיום קבלת המוצר, פתחתי שתי פניות באתר P1000 - פנייה מספר 156170 (13.12.12), את מספר הפנייה השנייה אינני זוכר, ולצערי לא הצלחתי למצוא את הדרך לברר שוב את מספרה (הוגשה ב- 11.12.12).
בזבוז זמן ועוד סוג הנזק :
החזרת המוצר וקבלת החזר כספי עבורו + פיצוי על הסחבת וביזבוז הזמן פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה