פרטי התלונה

תלונות P1000

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ב יטול של הרגע האחרון כתוצאה מבעיה רפואית נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו טיפול זוגי בשעה 12:30 לערך ולאחר 45 הודעתי על ביטול בגלל בעיה איישית של אישתי שלא יכלה לבצע את הטיפול האמור כמובן שברגע שהודעתי על הביטול הטיפול היה איטי ולא אדיב מצד אחד של חברת הספא - ספא נט בתוענה כי הביטול היה של הרגע האחרון בעוד שבעת ההזמנה ביקשנו לבצע את העיסוי בעת ובעונה אחת של בני הזוג נימסר לי כי אין באפשרותם כי אין ביכולתם להזמין מטפל מהבית בזמן קצר מיותר לציין כי הזמנים של המעסה היו פנויים וכי רק סתמנו חור ולא יותר מכך, לאחר הביטול היו כל מיני תאוריות שהם ביטלו מטפל ע"פ שבשיחתי בעת ההזמנה נמסר כי אלו השעות הפנויות בלבד וכי לא ניתן להזמין מעסה מהבית בלוחות זמנים קצרים כאלה???
אך לבטל לא היו מוכנים למעט החזר של 50%..
קצת תמוהה בעיני כי כאשר ביטלתי את הטיפולים צצה תאוריה חדשה של מעסה שהוזמן במיוחד ועוד הסברים משונים לאתר פי 1000 יש לי ביקורת לא קטנה - דרכם ביצעתי את ההזמנה עד היום לאחר שלושה חודשים לאחר שגבו את הכסף לא קיבלתי כל התייחסות בכתב מצידם אף שאני כתבתי להם מהר כמוכן את השובר הזיכוי ל50% עד היום לא קיבלתי....
אך האתר ממשיך לשלוח לי כל הזמן למלא משוב באינטרנט אך לטפל בתלונה שנשלחה להם - לא היה להם זמן עד היום וחבל....
עמיר סיון
כספי סוג הנזק :
זיכוי וקבלת הטיפול בהזמנה חדשה פתרון נדרש :

P1000 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הפנייה טופלה על ידינו תגובה:
ר' תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה