|
|
|
|
|
|
חייבו אותי על ביטול הזמנה שלא רציתי לבטל |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עשיתי הזמנה למוצר שמחירו 29.9 ש"ח. נכתב לי שפרטיי נמצאים במערכת והמוצר ישלח לבייתי ללא תשלום.
לאחר שעבר היום בו הייתי אמור לקבל את המוצר ואף אחד לא התקשר אליי, יזמתי שיחה והתברר שברשותם הייתה רשומה כתובת ישנה. אלא שבזמן שעשיתי את ההזמנה באתר לא נתבקשתי לראות את כתובתי ולאשר אותה. אז החברה העמידה בפניי אופציה: לשלם 15 ש"ח משלוח כאשר זה 50% מערך המוצר או לשלם 5% דמי ביטול, למרות שרציתי לקבל את המוצר. לא הייתה לי ברירה וביטלתי, אחרת לא היו מחשירים לי את היתרה לחשבון כרטיס האשראי. התהליך נמשך חודשיים עד שהחזירו לי את הכסף מבלי שקיבלתי תמורה כלשהי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
לקבל את המוצר, שהחברה תשלם על עלות ההובלה (15 ש"ח) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
P1000 שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פניית הלקוח טופלה |
תגובה: |
ר' תגובה |
פתרון: |
|
|
|