פרטי התלונה

תלונות פרי ניר

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רסק עגבניות נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מבקשת להצטרף לתלונתו של האדון מה- 31.01.07 על הקושי בפתיחת קופסאות רסק העגבניות. אשמח לשמוע מה נעשה בנדון. תודה

פרי ניר שירות לקוחות

, תגובה:
הדס מור- מנהלת שיווק שם ותפקיד:
שלום ריטה.מודה לך מאוד על פנייתך.הנושא ידוע ונמצא בטיפול.זה זמן רב שאנו בשיתוף עם החברה המייצרת את חומרי האריזה מנסים למצוא את הנוסחה המתאימה של מכסה שמצד אחד יפתח בקלות ומצד שני לא יפתח בקלות מידי וזאת כדי למנוע פגיעות במוצר.נראה כי אנו כבר נמצאים בכיוון הנכון וכולי תקווה שהנושא יפתר בקרוב. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה