פרטי התלונה

תלונות פרי ניר

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שתי קופסאות של רסק עגבניות עם עובש נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏22 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים פתחתי קופסת רסק עגבניות של פרי ניר, והיא היתה עם עובש, אני זרקתי אותה לפחת, אמרתי לעצמי שזה יכול לקרות פעם אחת, לפני כשבוע, בערב שבועות פתחתי עוד קופסאת רסק עגבניות של פרי ניר, וגם בה היה עובש, ואז אמרתי שזה כבר לא בסדר, פתחתי קופסא אחרת והיא היתה בסדר.
מקווה שתבדקו את הדבר ותעשו משהו בנושא.
מוצר מקולקל סוג הנזק :

פרי ניר שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה- מ.שירות לקוחות שם ותפקיד:
נציג שירות לקוחות יפנה אלייך בהקדם תגובה:
ראי תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה