פרטי התלונה

תלונות פרי ניר

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קופסת שימורים-מלפפונים במלח נושא התלונה:
‏שבת ‏06 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי את קופסת השימורים בשופרסל דיל בנתניה, פתחתי את הקופסאות לקראת אירוע מיוחד של שבת חתן. להפתעתי כל המלפפונים היו נפוחים ולא ניתנים לאכילה..לא הייתה באפשרותי לקנות קופסאות אחרות מאחר והאירוע היה בשבת. חשתי עלבון וכעס רב.
ניסיתי להתקשר למספר המצויין על הקופסא ולא הצלחתי.
באתר זה ראיתי לתדהמתי מתלוננים רבים בנושא הנדון, האם זו מגמה שלכם? אני בטוחה שלא, אם כך מדוע?


עוגמת נפש סוג הנזק :

פרי ניר שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה- מ.שירות לקוחות שם ותפקיד:
תודה על פנייתך.
לצערנו,עד כה לא היתה אפשרות ללקוחות שהתקשרו מקו 077 או אורנג' לדוגמה להתחבר לקו שירות הלקוחות .לקוחות אלו התקשרו לפריניר באופן ישיר או שלחו מכתב.
הנושא טופל ובימים הקרובים גם לקוחות אלו יוכלו להתחבר לקו שירות זה.
תגובה:
נציג שירות לקוחות יפנה אלייך בהקדם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה