פרטי התלונה

תלונות פרי ניר

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תולעת ברסק עגבניות נושא התלונה:
מורג איריס שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
כשפתחתי את הקופסא, התפתלה לה תולעת חיה. התקשרתי לשרות צרכנים וענתה לי ברכה קדוש.(שלא אמרה את שמה מיד. ברכה עוד היה קל. קדוש היה קצת יותר סודי) מיד עם תיאור הבעייה, היא מיד גילגלה את התלונה לפיתחו של מי שאצלו קניתי. אני מבינה ומניחה שלא אורזים תולעים בתהליך התעשייתי, אבל יתכן לעומת זאת שהקופסא לא נסגרה כהלכה. כי הצמד של הקופסא היה נקי לחלוטין.לא השארתי את פרטי אצל ברכה, אבל אני חושבת שיותר מאשר מצאתי תולעת מצאתי מינוי גרוע של חברת פריניר לשרות הציבור.
עוגמת נפש סוג הנזק :

פרי ניר שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
אנו מתנצלים מראש שנתקלת במוצר מקולקל , תוכן פנייתך הועבר לטיפולם של האחראים תגובה:
תשובתנו תשלח לגב' בדואר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה