פרטי התלונה

תלונות פרי ניר

תלונות מוצרי מזון

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תולעים ברסק עגבניות -קופסה גדולה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בשבוע שעבר ערכנו קניות בחצי-חינם, סניף ראשל"צ, בין המוצרים שרכשנו היו גם 2 קופסאות רסק עגבניות של חברת: פרי ניר, ביום שישי הייתי אמורה לארח לארוחת ערב כעשרה אנשים, ובפותחי את קופסת התרכיז עגבניות נדהמתי, כאשר ב-2 הקופסאות היו תולעים.
על גבי הקופסה היה מוטבע: PN-60-8, ותאריך פג תוקף עד ה- 19.7.2011.
למותר לציין את עוגמת הנפש שניגרמה לי והתדהמה מן המקרה. הייתי צריכה להתרוצץ בין שכני ולמצוא קופסת רסק עגבניות חלופית, על-מנת שאוכל לסיים את הבישולים...
גם כספי וגם בזבוז זמן. סוג הנזק :
טיפול בבעייה והתייחסות בכובד ראש על-מנת שלא יישנו מקרים כאלו בעתיד. כל חברה שמכבדת את עצמה תדע כיצד לטפל בבעייה מסוג זה. פתרון נדרש :

פרי ניר שירות לקוחות

, תגובה:
ברכה - מנהלת שרות לקוח שם ותפקיד:
הפרטים שצויינו ייבדקו תגובה:
תשובתנו תשלח ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה