|
|
|
|
|
|
מענה טלפוני שרות לקוחות |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במשך יומיים אני מנסה לברר מדוע לא הגיע בלון גז שהזמנתי. אני מתקשרת ל-03-7611516 בוחרת במענה אנושי, מועברת להמתנה ואחרי 3 דקות של המתנה השיחה מתנתקת. אחרי יותר מ-50 ניסיונות במשך יומיים, התקשרתי למוקד חירום שם העבירו אותי 5 פעמים לאותו מקום והשיחה שוב ושוב מתנתקת לעיתים אחרי המתנה ולעיתים אחרי ההודעה " לא ניתן לקבל מענה בשלוחה המבוקשת". אחרי ניסיונות אלו הפסיקו לענות גם במוקד החרום (ניסיתי עוד 15 דקות רצופות נוספות). לעיתים גם יש ניתוק שנשמע יזום על ידי נציגי השרות.
|
מענה דחוף |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
במרום הפקות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|