פרטי התלונה

תלונות נעמת

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת דמיי רישום נושא התלונה:
אלקסלסי מרלן שם/כינוי:
‏יום שישי ‏10 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
האצל 58 כתובת:
תל גיבורים , חולון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי מרלן אלקסלסי ואני אם חד הורית לילדה מקסימה בת 10 וחצי חודשים. לפני כחודש לערך עברתי דירה מנס ציונה לחולון ומכיוון שאני שוכרת לא בדיוק ידעתי איפה אהיה עד לרגע האחרון. ומכיוון שכך, פיספסתי את הרישום לאחד ממעונות ויצו/נעמת/משפחתון עירייה הקרוב לביתי(מכיוון שאין אני ניידת).לא זאת בלבד , אלא שגם לא ידעתי מתי מתנהל הרישום כיוון שזוהי בתי הראשונה ואין לי מספיק ניסיון עם רישום לגנים וכד'. בכל אופן, ברגע שנכנסתי לדירתי החדשה שברח' שד' ירושלים, פניתי לכל הנוגעים בדבר באם יש בידם לסיע לי ולרשום את בתי לאחד מהמעונות שלהם. הראשון שענה לי היה מעון נעמת שברח' האצל 58 בחל גיבורים(מרחק רב מאוד מביתי ועלי לקחת אוטובוס הלוך חזור בוקר וערב בכדי שבתי תהיה שם) ,שמחתי על ההענות והלכתי להתרשם מן המקום . הכל היה נפלא , חוץ כמובן מהמרחק , אך כל כך חששתי כי לא אמצא מקום אחר לבתי במועד כל כך מאוחר ולכן הבטחתי לפחות את הרשמתה (דמי רישום בצ,ק מזומן על סך 235 ש"ח). שלושה ימים לאחר מכן, יצרו עימי קשר ממשפחתוני העירייה ואמרו לי שיש מקום פנוי אחרון במשפחתון ליד ביתי (מרחק הליכה של כ-400 מ'). שמחתי על כך ,התקשרתי למטפלת לקבוע לבוא להתרשמות ואכן כבר למחרת הייתי שם . התרשמתי מהמקום ומכיוון שהוא גם כל כך קרוב לביתי(ופוטר אותי מנטל הוצאות הנסיעה שבכל יום)- זה התאים לי. מיד התקשרתי למנהלת נעמת בסניף תל גיבורים והסברתי לה את העיניין..אך היא אמרה לי כי אלה הם הכללים ושאין החזר כלל על דמי רישום. טענתי כי בסך הכל עברו 4 ימים מיום הרישום (שמתוכם היתה שבת אחת), וכי בשבילי (כאם חד הורית ומובטלת כרגע) כסף זה יכול מאוד לעזור לי ברישום בתי במשפחתון. המנהלת, שוש, אמרה שהיא מתנצלת אך ככה זה ושאולי אם אכתוב מכתב עם הסבר והעביר אותו בפקס אליה ואל יו"ר נעמת בחולון, הגב' יוכי,זה יעזור. ישבתי מיד למלאכה ושלחתי העתק לכל הנוגעים בדבר כולל יו"ר נעמת ארצי, העו"ד טליה ליבני. מאז כבר עבר למעלה משבוע , הצ'ק נפרע ואני לא שמעתי דבר בנושא, אם בכלל דנו בבקשתי או לא.
באם תוכלו לעזור , אודה.
בברכת יום טוב,
מרלן
כספי סוג הנזק :
החזר כספיץ פתרון נדרש :

נעמת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה