פרטי התלונה

תלונות עסקה נוחה\ישראדיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשות חוזרות ונשנות לא לקבל מהם טלפונים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשתי מחברת עסקה נוחה, לאחר בקשות מרובות (יותר מ-20-30 רק בשנה האחרונה) שיפסיקו להתקשר אליי, אך הם ממשיכים ועושים כבשלהם. אני יודעת שהם מנהלים מעקב אחר מספר הפעמים שהם מתקשרים לכל לקוח. אני הייתי מטומטמת ולא רשמתי. החוק אוסר עליהם להתקשר אל מי שבפירוש ביקש מהם בצורה חד משמעית (לא חייב בכתב) להפסיק את ההתקשרות. (כל השיחות מוקלטות אצלם בחברה כך שיש מעקב שלהם). כל פקידה שם אמרה לי בכל פעם שהיא מציינת במחשב שיפסיקו -ו... שום דבר.
החוק אומר: "לצד הקנסות שיוטלו על עוברי החוק, הם יחשפו גם לתביעות אזרחיות והחוק קובע פיצוי קבוע לטובת מי שנפגע מדואר זבל, מבלי שיידרש להוכחת נזק. סכום הפיצוי שנקבע בחוק עומד על סך 1,000 ₪ לכל הודעת פרסומים ללא הסכמת הנמען. נטל ההוכחה במקרים בהם העבירה לא בוצעה ביודעין, יוטל לפתחו של מבצע העבירה."
אי אפשר לדבר עם אף מנהל, אין פקס, אין מייל, כך שגם לא ניתן להודיע להם בכתב שום דבר.
עוגמת נפש, עצבים סוג הנזק :
שיפסיקו לאלתר עם ההטרדה - כי בפעם הבאה זה יילך לבית משפט ויעלה להם עשרות אלפי שקלים! פתרון נדרש :

עסקה נוחה\ישראדיל שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
מ-6.4.09 הופסקה התקשרות עם הלקוחה עקב בקשתה. תגובה:
שמה ופרטיה הוצאו מרשימת התפוצה מ-6.4.09 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה