פרטי התלונה

תלונות עסקה נוחה\ישראדיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שווק אגרסיבי נושא התלונה:
ואנונו עדה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי חברה בעסקה נוחה מספר שנים מחלק מהמוצרים ניהינתי ומחלקם לא. לא התלוננתי מעולם כיוון שזה הסכון שלקחתי.מזה 3 שנים שיצאתי לפנסיה ובקשתי להתנתק. בשנה ראשונה נאמר לי שהתחיבתי לכל השנה ואי אפשר למרות שלא חתמתי על שום מסמך אבל קבלתי שנה לאחר מכן חידשו לי את החברות ומאז בתרוצים שונים הסכמתי שישלחולי מוצרים כגון:מגיעה לך מתנה מגיע לך בונוס יום האם יום האשה אי אפשר לסגור אותך כי לא לקחת את הבונוס וכו. לאחרונה זה עבר לשקרים כמו הזמנת סכום הזמנת מצעים (, אני אומנם אשה מבוגרת אבל עדיין בפוקוס ).אני לא מסוגלת לצעוק לגדף או לטרוק טלפון כי הבחורות שעובדות מקבלות הוראות מחברה ,שלא בוחלת בשום אמצעי לשווק אגרסיבי ומלווה בשקרים.בהתחלה נאמר לי שהתחיבתי לכל השנה ואני צריכה להמשיך ולאחרונה חייבו אותי על שנה קודמת כי זו המדיניות לא מחיבים מראש . עלי לציין שאת הזמנתי האחרונה בצעתי בחודש שעבר כי נאמר לי שאם לא אקח את הבונוס לא יוכלו לנתק אותי ולא יתקשרו אלי יותר - למרות זאת ממשיכים להציק לי בשקרים.לכולם אני ממליצה להתרחק ..........
עוגמת נפש סוג הנזק :
נתוק מיידי, בדיקה אם אכן לא גובים ממני עבור שנה נוספת,השמדת פרטי האישיים כולל כרטיס אשראי. פתרון נדרש :

עסקה נוחה\ישראדיל שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
לקוחה מימשה את ההטבות במסגרת חברותה במועדון,ביקשה להורידה ממאגר לקוחות לאחר שייסתיים המועדון בפברואר 2010. תגובה:
בפברואר 2010 הוצאה מרשימת התפוצה לאלתר לבקשתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה