פרטי התלונה

תלונות עסקה נוחה\ישראדיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לא ברורים נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב-8/09 פניתי לחברה "עסקה נוחה" עם בקשה לבטל מועדון לקוחות. דיברתי עם בחורה בשם נועה, היא אמרה שמבטלת לי את הכל, נתנה קוד ביטול ואמרה שתשלום אחרון יהיה ב-03/10. יחד עם זאת היא שלחה לי חבילה של דברים שחויבתי עליהם ב-700 ש"ח. אחר כך ב- 12/09 התקשרה אליי בחורה דוברת רוסית ( אם אני לא טועה ילנה) ואמרה ששום דבר לא מבוטל, " קוד ביטול" בכלל לא קיים בעסקה נוחה והיא לא מכירה שום נועה. היא אמרה שמבטלת לי כרטיס הטבות ומועדון ושולחת מתנה לסגירה. על "המתנה הזאת" חויבתי 300 ש"ח. אתמול, ב-01/06 התקשרה אליי לבנה ואמרה שכרטיס ההטבות לא בוטל ויש לי יתרת תשלומים 97*4 . בדקתי בבית את כל הענין ובדקתי עם ישראכרט אין לי שום יתרת תשלומים לעסקה נוחה וחיוב אחרון היה ב- 10/03/10. יש לי חשש שפקידה רוצה להציג לישראכרט חיוב ע"ס 388 ש"ח (97*4) ללא אישור שלי. גם אני דורשת ביטול מיידי של עסקה ע"ס 39.90 ש"ח שביצעתי אתמול. אין לי שום כוונה לשלם סתם כסף על דבר שכבר בוטל מזמן. מחר אני שולחת לישראכרט הצהרה שאני לא מאשרת שום חיות לעסקה נוחה ושלחתי מכתב על ביטול עסקה של 39.90 ש"ח. גם לבנה אמרה שתתן לי קוד ביטול ולא נתנה שום דבר. היום בבוקר התקשרתי לשרות לקוחות, רציתי לברר את המצב. שוחחתי עם פקידה בשם אתי שהתבטיחה לי שייתקשרו אליי עד שעה 12 ואף אחד לא התקשר. מבחינתי אין לי שום התקשרות עם עסקה נוחה.
גם סוג הנזק :

עסקה נוחה\ישראדיל שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
נתקבל מכתב מהלקוחה,מבקשת לבטל עסקה.שוחחנו עם הלקוחה,עסקה בוטלה וחש' זוכה מלא. תגובה:
שמה ופרטיה הוצאו מרשימת התפוצה ב-2010 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה