פרטי התלונה

תלונות עסקה נוחה\ישראדיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משלוח חבילה וחיוב למרות שלא הוזמנה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.6.10 התקשרה אליי מוכרת מחברת עיסקה נוחה והציעה לי פריטים "מתנה" תמורת דמי-משלוח. זה מספר חודשים שאני מבקשת מהם להוריד אותי ממעגל הלקוחות שלהם ושיפסיקו להתקשר אליי. למרות זאת, בכל שבוע הם מטרידים אותי ומנסים לשכנע אותי לקנות מהם מוצרים. בעבר, הזמנתי מהם מצעים וחויבתי בסכום גדול פי כמה ממנו התחייבו בפניי.
בתאריך האמור, צעקתי על הסוכנת ואמרתי לה שאינני מעוניינת ושוב-ביקשתי שלא יתקשרו אליי יותר.
למרות כל האמור לעיל, בתאריך 13.6.10 הגיעה אליי חבילה מחברת עיסקה נוחה. החזרתי את החבילה, ולא חתמתי עליה. עם זאת, מסתבר שחויבתי בסכום בסך 749.50 ש"ח!!!
אני מחפשת כל דרך להפיץ את מעשיהם הבלתי חוקיים של חברה זו, הם מנצלים תמימות וחוסר אונים של אנשים וזו ממש עוולה!
אני מבקשת לקבל את עזרתכם בנושא למעני ולמען כל האנשים הארחים אשר הם עלולים לרמות ולפגוע בהם.
תודה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי, הגשת תביעה קבוצתית כנגד החברה פתרון נדרש :

עסקה נוחה\ישראדיל שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
ב-10.610 לקוחה ביצעה עסקה,סרבה לקבל חב' הוחזרה למחסננו וחש' זוכה מלא. תגובה:
שמה ופרטיה הוצאו מרשימת התפוצה לבקשתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה