פרטי התלונה

תלונות עסקה נוחה\ישראדיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלתי מוצר פגום< נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
ראשון לציון אליהו איתן 24 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים קבלתי שיחת טלפון מעסקה נוחה והציעו לי לקנות מיקרוגל במחיר טוב לפי דעתם ובנוסף מגיע לי מתנה כלשהי, אני הקשבתי להצעה ולבסוף הסכמתי הזמתי ושלמתי דרך כרטיס אשרי ב 3 תשלומים,
אחרי חודש וחצי מאז שדיברתי איתם התקשרו אליי ואמרו לי שההזמנה הגיעה ועליי להגיע לבד לדואר ראשי ולקבל את ההזמנה, אני נסעתי באותו יום לקחת את המיקרוגל, כאשר פתחתי את המיקרוגל ראיתי שכל החלק הימני שלה שבור ומרוסק לגמרי כאילו הפילו אותה לפחות כמה פעמים, בנוסף לזה המתנה שקבלתי היה מחשיר לתספורת שגם הוא היה שבור לגמרי, אני התקשרתי לחברה ואמרו לי לשלוח להם בדואר בחזרה את המוצרים, אני למרות שזה לא היה לי נוח בכלל כי הייתי אמורה לשלם עוד כסף על הדואר שלחתי להם את המוצרים וכבר יותר משלושה שבועות אני אל מקבלת מהם שום תשובה, הכסף יור לי מהחשבון והחודש אני אמורה לקבל את התשלום האחרון. כסף שילמתי המוצר לא אצלי.
כספי סוג הנזק :
רוצה את המיקרוגל חדש ולא שבור או את הכסף בחזרה לדעתי מגיע לי פתרון נדרש :

עסקה נוחה\ישראדיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה