פרטי התלונה

תלונות עסקה נוחה\ישראדיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעית הלקוח נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏יולי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
נתבקשתי לחדש את כרטיס החברות שלי. נאמר לי שמחיר החידוש לשנה הוא 59 שח. בנוסף לחידוש עקב כמות רבה של נקודות אקבל מתנה אשר הוצאה לי. הסכמתי לחידוש במחיר של 59 שח. לתדהמתי חויבתי בסך של 648 שח כלומר 59 שח לחודש במשך שנה ולא חיוב חד פעמי של 59 שח.אני רואה בזה הטעית הלקוח ומבקש לבטל את הסכמתי לחידוש המינוי ולמתנה המובטחת כן אבקש להוציא את שמי מרשימת המיגויים של החברה. בקצור הטיית הלקוח לטובת החברה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בטול העסקה וחברות פתרון נדרש :

עסקה נוחה\ישראדיל שירות לקוחות

, תגובה:
קרן קסנטיני מנהלת שירו שם ותפקיד:
סחורה הוחזרה לנו וזוכתה במלוא סכום העסקה בכרטיס האשראי בסך של 648.90 ב-19.09.11 תגובה:
זוכה בגין סחורה שהוחזרה ונחסם לביצוע עסקאות אצלנו כבקשתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה