פרטי התלונה

תלונות עסקה נוחה\ישראדיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירה אגריסיבית בניגוד לרצון הלקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אליהו איתן 24 כתובת:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני הח"מ, רינה דהן, ביצעתי עסקה טלפונית בתאריך 13/09/11 בניגוד לרצוני וזאת לאחר שהובהר לי ע"י המוכרנית שרק אם אסכים לביצוע עסקה זו, יפסיקו להתקשר אליי ולהטריד אותי בהצעות מכירה. למרות הפצרותיי שאיני רוצה לבצע עסקה ו/או רכישה נאמר לי ע"י הנציגה (יעל) כי החבילה (מצעים) כבר נשלחה אליי בדואר עליי לשלם בגינה סך של 300 ש"ח. אני יודעת של פי חוק, יש לי הזכות לבטל עסקה מסוג זה תוך 14 ימים. ניסיתי היום לפנות אליהם באמצעות אחיין שלי על מנת לבטל את העסקה אך הנציגה (יעל) סירבה לדבר איתו בטענה שאינו מייצג אותי. אני אישה מבוגרת מעל גיל 70 ואיני בקיאה בכל הקשור לעסקאות מסוג זה ולכן ביקשתי את עזרתו של אחייני. אני פונה אליכם ומבקשת את עזרתכם.
עגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העסקה באופן מיידי ולא לחייב אותי בגינה פתרון נדרש :

עסקה נוחה\ישראדיל שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות שם ותפקיד:
בתאריך 13.911 לקוחה ביצעה עסקה ע"ס -349ש',סרבה לקבלה,ב-24.10.11 מימשה את הזיכוי.אין הזמנות נוספות תגובה:
לקוחה הוצאה מרשימת התפוצה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה