פרטי התלונה

תלונות עסקה נוחה\ישראדיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנייה טלפונית נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הלני המלכה לוד כתובת:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש יולי קיבלתי פנייה טלפונית מ"עיסקה נוחה " מגברת שהזדהתה בשם זהבה ובידיה כל פרטי הזהות שלי כולל חשבון הבנק ומספר כרטיס אשראי וויזה.הגב' טענה שיש לי נקודות זכאות בסך200.00 ש"ח וחבל שאני לא מנצלת אותם. אמרתי שאני לא מעוניינת בשום שרות שלהם ואף לא בהיותי חברת מועדון, אך היא עמדה על כך שאינני אמורה להוסיף שום תשלום עבור שום קנייה ושחבל שאני לא בוחרת לי מתנה ,שכן זהו הכסף שלי והמוצר מגיעה לי. כך היא חזרה והבטיחה. לבסוף שוכנעתי ובחרתי מוצר. כמובן שהיא החתימה אותי טלפונית על הבחירה . לאחר מספר ימים גיליתי שחשבון הוויזה שלי כולל תשלום ופריסה לשנה שלימה בסך 648.90 ש"ח.
מיד פניתי לוויזה ובקשתי לעצור את התשלומים עד לבירור העיניין. הם עצרו לחודש וקיבלו בתשובה מעיסקה נוחה שהתחייבתי ולכן אני חייבת לשלם וחייבו אותי גם בסך 30.00 ש"ח עבור תלונה לא מוצדקת.
מאז אני במסע ומתן עם חברת עיסקה נוחה, על פי עצתה של מנהלת לקוחות בשם קרן לא לקחתי את המוצר הנבחר והוא נשלח בחזרה, קיבלתי מקרן הודעה שהמוצר התקבל במשרדי עיסקה נוחה, אך אני ממשיכה לשלם את התשלומים שפרסה עבורי עיסקה נוחה ללא שום קשר לכך שלא רציתי להיות חברת מועדון שלהם ואמרתי זאת במפורש יותר מפעם אחת לסוכנת שלהם וכן למרות שהמוצר התקבל אצלם בחזרה.
בפניותי לעיסקה נוחה אין אפשרות לדבר עם קרן מבטיחים לי שהיא תחזור אך היא אינה חוזרת ובינתיים אני משלמת.
בשיחות הטלפוניות של החברה הם מודיעים שהשיחה מוקלטת כך שניתן לבדוק ולאמת את נושאי השיחות שלי איתם כולל השיחה הראשונה.בתודה מראש טובה.
כספי סוג הנזק :

עסקה נוחה\ישראדיל שירות לקוחות

, תגובה:
קרן קסנטיני מנהלת שירו שם ותפקיד:
סחורה הוחזרה למחסנינו לקוחה זוכתה על מלוא סכום החיוב בכרטיס אשראי בסך של 648.90ש"ח ב-25.8.12 תגובה:
זוכתה בגין סחורה שהוחזרה. לקוחה נחסמה לביצוע עסקאות בחברתינו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה