|
|
|
|
|
|
התנתקות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 29 מרץ 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התקבלה פניה מנציגה של "עסקה נוחה" על אפשרות להתנתק משרות שלהם (לפי בקשתי הקודמת). אני "חייבת" לרכוש אחד מהמוצרים שלהם, רק אז התאפשר ההתנתקות. כשסירבתי להצעה ובקשתי לנתק אותי בלי תנאים, נאמר לי שאין אפשרות כזאת ושימשיכו לחייב אותי בדמי מועדון (שלא זכור לי שנתתי את הסכמתי לזה).
כבר כמה וכמה פעמים הובטח לי התנתקות תמורת רכישת המוצרים (שלא הייתי צריכה ורכשתי אותם).
אודה על טיפול המהיר
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
להפסיק להתקשר ולהציע מוצרים. למחוק ממאגר הלקוחות בלי נזק כספי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
עסקה נוחה\ישראדיל שירות לקוחות
, תגובה:
|
קרן קסנטיני |
שם ותפקיד: |
לקוחה נחסמה לביצוע עסקאות מיום זה כבקשתה. |
תגובה: |
לקוחה ותיקה וטובה מאוד שלנו,עוד החודש ב-05.07.12 ביצעה רכישה של מצעים יחיד וסט איפור אך בעקבות פנייה זו נחסמה לביצוע עסקאות אצלנו כבקשתה. |
פתרון: |
|
|
|