פרטי התלונה

תלונות עסקה נוחה\ישראדיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול עיסקה נושא התלונה:
שור חנה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
טלמרקנטינג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי באמצעות הטלפון טאבלט מהחברה ולאחר מספר ימים התקשרתי לבטל את העיסקה. נאמר לי שלאחר שאקבל את הטאבלט אשלח אותו חזרה ואז אזוכה על הקניה פחות דמי משלוח. לאחר שלושה שבועות הגיע שליח הודעתי לו שאני מסרבת לקבל את המשלוח ושיחזיר לשולח. בברור טלפוני נאמר לי אחרי 10 ימים שעדיין לא קיבלו את הטאבלט וברגע שיגיע אזוכה. עכשיו אחרי חודשיים וחצי עדיין לא בוטלה העיסקה והם ממשיכים לגבות ממני כספים דרך חברת האשראי.
אין אפשרות ליצור קשר עם שירות לקוחות. אודה לכם אם תוכלו לעזור לי.
כספי סוג הנזק :

עסקה נוחה\ישראדיל שירות לקוחות

, תגובה:
קרן קסנטיני מנהלת שירו שם ותפקיד:
גב, חנה התחרטה על רכישה זו,הוסבר ללקוחה כי סחורה נשלחה ברגע שתחזור למחסנינו תזוכה בסכום של 1499 ש"ח מלבד דמי המשלוח ששילמה. תגובה:
רק בתאריך-12.7.12 הוחזרה הסחורה למחסנינו ובאותו היום בוצע הזיכוי ללקוחה בכ"א1499ש"ח ונחסמה לביצוע עסקאות בחברתנו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה