פרטי התלונה

תלונות עסקה נוחה\ישראדיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הולכת שולל בטלפון - אשה מבוגרת וחולה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' אליהו איתן 24 רשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
אני כותבת בשמה של אחותי שהיא אשה מבוגרת וחולת אלצהיימר. התקשרו אליה מ"עיסקה נוחה"
ובדרך מרמה כאשר הם מבלבלים אותה מאד והיא בכלל לא כל כך הבינה מה הם רוצים ממנה , הצליחו לשכנע אותה לתת את מספר כרטיס האשראי שלה. כל זה היה ב - 11/7/12 . כאשר גיליתי זאת, התקשרתי ל"עסקה נוחה " ולאחר מלחמת התשה הבטיחו לי כי יזכו את כרטיס האשראי שלה כל חודש - זיכוי מול חיוב . אני מחזיקה כעת את דף הישראכרד שלה ורואה חיוב של 104 ש"ח . תשלום 1 מתוך 12 . כאשר העיסקה כולה 709 ש"ח . אציין כי כאשר בא השליח עם המתנה החזרנו את המתנה לשולח ולא לקחנו אותה . אחותי היא אשה מבוגרת וחולה, ובקושי מתקיימת מקצבה קטנה . מבולבלת מאד ומצליחים מדי פעם לשכנע אותה בטלפונים מסוג זה . אנא עיזרו לי מול "עיסקה נוחה" כדי לבטל את 12 התשלומים שאחותי, תצטרך לשלם לחינם במשך שנה שלמה כאשר היא בקושי מתקיימת . אנא עזרתכם. בתודה מראש -
כספי סוג הנזק :
ביטול עסקת התשלומים פתרון נדרש :

עסקה נוחה\ישראדיל שירות לקוחות

, תגובה:
אווה - מהלת שירות לקוח שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתך אנו ניצור עמך קשר במהלך היום על מנת לקבל פרטים נוספים על העיסקה שאחותך ביצעה ובכדי שנוכל לבדוק שהזיכוי אכן הועבר לחברת האשראי. בפנייה זו אין מספיק פרטים מזהים. תגובה:
ייתכן שהזיכוי עדיין לא מופיע בפירוט האשראי ולכן אנו ניצור קשר במהלך היום על מנת לבדוק את הנושא לעומק, הסירי חשש מליבך העניין יטופל עוד היום. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה