פרטי התלונה

תלונות עסקה נוחה\ישראדיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למרות ההבטחה למחוק את שמי ממאגר הלקוחות הם ממשיכים להתקשר ולהטריד נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאווה מנהלת שירות הלקוחות למרות ההבטחה למחוק את שמי ממאגר הלקוחות הם ממשיכים להטריד אותי בטלפון .נא לעשות מה שהבטחתם . . לטיפולכם המהיר .
עוגמת נפש סוג הנזק :

עסקה נוחה\ישראדיל שירות לקוחות

, תגובה:
אווה - מהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
לצערי אנו משתדלים להיות בשליטה מלאה וכפי שהובטח אכן נחסמת במערכת, בשל התנהלותך מול הנציגים בחברה ישנה האפשרות כי אחד הנציגים אשר קיימת איתו שיחה לאחרונה או בכלל חש בצורך לעדכן אותך במבצעים חדשים ובשל טעות אנוש לא שם לב כי הינך חסומה במערכת קורה לנציגים חדשים בכל מקרה בשמי ובשם החברה אנו מתנצלים, נשמח אם בפעם הבאה פשוט תעדכני כי אינך מעוניינת והינך בטיפול השירות. המשך יום טוב. תגובה:
להבא במידה ולמרות שהינך חסומה במערכת ויש את האפשרות כי הינך מופיעה באתרים כגון 144 וכדומה, פשוט תנתקי את השיחה. מבחינתנו נשים יותר תשומת לב לעניינך ונעשה הכל על מנת שלא יצרו עימך קשר בעתיד. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה