פרטי התלונה

תלונות חברת געשים

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לא תקין - מתעלמים מהצורך בשירות נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
משה בקר - ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
מכשיר מיני בר מסוג G100 נקנה בתאריך 3.10.2005. מאז ועד היום 07.11.2005 המכשיר לא מרתיח מים. מתעלמים מכל תלונותיי חוץ מפעם אחת שהיה טכנאי ל- 20 שניות וקבע שצריך להחליף את המכשיר. קבעו לי תאריך אך לא באו להחליף ואף לא הודיעו. כמו כן מתעלמים ממכתב שפיקססתי להם.
כספי סוג הנזק :
חשבתי על החלפת המכשיר אך לאחר שאני רואה את השירות פתרון נדרש :

חברת געשים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה