פרטי התלונה

תלונות חברת געשים

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תגובה, יחס מזלזל וניתוק של טלפון בפנים מצד "שירות הלקוחות" נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
צור יגאל כתובת:
תיאור הבעיה:
אנו לקוחות של חברת געשים מזה כמספר חודשים.
בשבוע שעבר החל לפתע מכשיר המים שרכשנו מהחברה לקצר והקפיץ את הפחת בבית.
הוצאתי אותו מן החשמל ומיד פנינו לחברת געשים במספר השירות 1700-70-15-70, שם דאגנו לדווח להם על הבעיה\ תקלה.
נאמר לנו, שפנייתנו נקלטה ויחזרו אלינו בהקדם.
עובר לו יום ואף אחד אינו טורח להתקשר. אז התקשרנו שוב...
עוד יומיים חולפים ללא איזו שהיא תגובה או סימן מצד החברה.
טלפון נוסף למספר השירות 1700 ושינוי הטון לתקיף יותר, אכן מניב תוצאות, וכעבור מספר שעות מתקשרת הגברת מירי.
התלוננתי בפניה על הקושי הרב להשיג אותם ודיווחתי לה על הבעיה.
מירי מיד הודיע לי שסוג התקלה הזה קורה מפני שגוף החימום מקצר.
אך אבוי לנו אזלו כל חלקי החילוף בחברה אשר "אולי" יהיו בהישג ידם בעוד כשבוע...
הודעתי לה שהתשובה הזו לא מקובלת עלי מפני שהשקענו הרבה כסף במכשיר הזה (1890ש"ח) ועדיין לא חלפה שנה וכבר ישנה תקלה (ישנה אחריות לשנה על המכשיר).
בקשתי להחליף את המכשיר במכשיר חדש, אך התשובה הפעם הייתה אפילו מפתיעה יותר...
"הייתה לנו פריצה למחסן בשבוע שעבר, וגנבו את כל המכשירים..." כמובן שלא האמנתי למשמע אוזניי ושאלתי אותה, מה עלי לעשות?
תשובתה כפי שנקלטה באזני הייתה לחכות לחלקים שיגיעו.
בזאת הסתיימה לה השיחה...
כעבור מספר שעות כאשר האבסורד והספק החלו לחלחל בתוכי, החלטתי להרים שוב טלפון אך הפעם לדבר עם האחראי.
חייגתי ל 1700 (אשר אגב הקשר היחידי שלהם לגעשים הוא בהפניית השיחות הנכנסות),
והמתנתי לטלפון שיצלצל. כעבור כשעה קיבלתי שוב שיחה מגעשים ומאותה גברת (מירי)... היא מיד זיהתה את קולי ושאלה " לא דיברנו כבר הבוקר?" השבתי לה שכן אך אני לא מרוצה מהתשובות שהיא נתנה לי וברצוני לדבר עם האחראי.
ההפתעה השלישית לא איחרה לבוא ותשובתה הייתה: "אני האחראית..." אמרתי OK אז תני לי לדבר בבקשה עם המנהל שלך.
כמובן שלא קיבלתי שום מנהל ומאותו הרגע השיחה עלתה לטונים גבוהים כאשר אני קובל על היחס והזלזול מצידה ומצד חברת געשים.
בסופו של דבר אמרתי לה שבתנאים ובנסיבות שנוצרו אני רוצה לקבל את כספי בחזרה ושיבואו לקחת את המכשיר מפני שהדבר לא יכול להיות וזה לא מקובל. כאן כנראה זה כבר היה יותר מדי בשביל נציגת השירות "האדיבה" והיא פשוט ניתקה לי את הטלפון בפנים, נשארתי המום מעבר לקו.
מה עלי לעשות? האם הגיעו מים עד נפש?
היום שבוע אחרי אני עדיין ללא מים במתקן אשר עומד כפיל לבן על השיש במטבח והכסף יורד עדיין מהחשבוני בכרטיס האשראי.
עלבון סוג הנזק :

חברת געשים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה