פרטי התלונה

תלונות חברת געשים

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
גנקין אריאל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר מסוג G-100 (מכשיר הדגל של חברת געשים). בשנה שהמכשיר אצלי היה אצלנו טכנאי 7-8 פעמים. בפועל המכשיר עבד פחות מחצי שנה נטו. נכון לעכשיו המכשיר לא עובד כבר שבועיים בגלל שהוא מקצר (פעם שנייה שזה קורה) אבל את השירות של געשים לא ניתן להשיג בשום דרך. כל בקשותינו להחליף את המכשיר באחד שבאמת עובד נענו בשלילה. אין לי מושג מה עוד לעשות. התקשרתי עשרות פעמים לשירות שם יש הודעה מוקלטת שבגלל עומס צריך להתקשר לטלפון אחר. בטלפון האחר לוקחים ממך מספר טלפון ומבטיחים שיצרו קשר בהקדם. קדחת. מצאתי תגובה של מנכ"ל החברה באחד הפורומים בה הוא פרסם מספר טלפון להתקשרות ישירה לחברה, מיותר לציין שגם במספר זה לא עונים. אשמח לקבל תשובה / תגובה כי באמת נגמרים לי הרעיונות.
עלבון סוג הנזק :
החלפת המכשיר פתרון נדרש :

חברת געשים שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
טלפונים של געשים
052-5377085
0525377087
תגובה:
להיתקשר ולקבל שרות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה