פרטי התלונה

תלונות חברת געשים

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא נותנים שרות בתקופת אחריות, שירות גרוע, אין עם מי לדבר b נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
יש ברשותי מכשיר מיני בר מסוג טיטניום של חברת געשים עדיין בתוקף האחריות
המכשיר מרעיש בזמן הרתחת המים כמו קומקום שמרתיחים ללא מים כנראה תוצאה של הצטברות אבנית.
ניסתי להשיג את שרות החברה ונענתי ע"י מזכירות שאמרו שיחזרו אלי, לאחר פניה חוזרת של מספר פעמים חזרו אלי וקבעו ביקור של טכנאי שיגיע לאחר כשבוע וחצי של המתנה בתאריך 16.03.06 יום חמישי בשעות אחה"צ היה אמור להגיע טכנאי מטעמם.
במקום זה ביום חמישי צילצל הטכנאי (שיחה לא מזוהה) הציג את עצמו כטנאי של חברה שנותנת שרות לחברה שממנה קניתי את המוצר? לדבריו החברה פשטה את הרגל ואם ברצוני לקבל שרות עלי לשלם 100 ש"ח עבור הביקור ועל החלקים שיהיה צורך להחליף אקבל הנחה של חמישים אחוז.
הוא טוען שהיום החברה נרכשה ע"י מישהו אחר והם בסך הכל מוכנים לתת שרות.
אני עדיין משלמת עבור המכשיר (למי?)אם החברה פשטה את הרגל? ולא יכולה לספק לי את השרות המובטח מה עלי לעשות?
האם אני יכולה להפסיק את התשלומים?

תיקון המכשיר במסגרת האחריות או שיקחו את המכשיר ויח פתרון נדרש :

חברת געשים שירות לקוחות

, תגובה:
שרות לקוחות שם ותפקיד:
טלפונים חדשים של געשים
052-5377085
052-5377087
תגובה:
להיתקשר ולקבל שרות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה