|
|
|
|
|
|
מים בטעם נורא ואי אפשר להשיג את השרות |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שידרגנו מכשיר וקיבלנו לפני שבועיים מכשיר חדש G-100. המים בטעם איום למרות שביצענו את הוראות המתקין והוצאנו מספר ליטרים מכל ברז. אגב, בעת ההתקנה הוא החליף סננים.
כל נסיון להשיג את השרות של החברה כשל. ניסיתי הן את הטלפון באזור חיוג 09, הן את 2 הפלאפונים שפורסמו כאן בתגובה לאחת התלונות וגורנישט - בכל מספר מגיעים למענה קולי שמפנה גם למספר השני. ניסיתי מספר פעמים, בשעות שונות ופשוט אין עם מי לדבר.
מה עושים?
|
|
|
|
|
|
|
|
חברת געשים שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|