פרטי התלונה

תלונות חברת געשים

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע של חברת געשים נושא התלונה:
ולר עידו שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏30 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
משה לוי 11 רשל"צ טל: 1700701570 כתובת:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר "פסיפיק בר "של חברת געשים,במכשיר 2 ברזי מזיגה מכניים (כדוגמת ברז של מחם מיים) אחד קרים ואחד חמים,עקב בלאי טבעי נשברו 2 הברזים ,למכשיר נגמרה האחריות,פניתי לחברה ע"מ לבקש שישלחו לי 2 ברזים חלופיים,ולתדהמתי מוכרת בשם ציפי דרשה מחיר של 100 ש"ח לכל ברז זאת אומרת 200 ש"ח וזאת לפני העלות של הטכנאי שיבא לסדר... הם לא שולחים בדואר חלפים (עם זה אין לי בעיה)
אני קניתי את המוצר ב 771 ש"ח לפני כשנה וחצי , לא נראה לי הגיוני ואפילו נראה לי כניצול לבקש ממני יותר מ 200 ש"ח על 2 ברזים שעלותם היא מס' שקלים בודדים ,זה לא שירות ! אני לא מבקש שום דבר בחינם אך לדרוש עבור 2 ברזים סך של 1/3 מחיר מכל עלות המכשיר זה ניצול משוועה !!
מחיר ראלי לתיקון המיני בר פתרון נדרש :

חברת געשים שירות לקוחות

, תגובה:
דוד מנהל תפעול שם ותפקיד:
מחירי הברזים הם קבועים ואם הלקוח היה מבקש הנחה
אולי הוא היה מקבל כמו רוב לקוחותיה הנאמנים של החברה
לכנס לנו לכיס כמה עולה ברז או בכמה נימכור זה נישמע לא רציני
תגובה:
שתהיה רציני תתקשר אלינו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה