שירות גרוע של חברת געשים |
נושא התלונה: |
ולר עידו |
שם/כינוי: |
יום ראשון 30 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
משה לוי 11 רשל"צ טל: 1700701570 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר "פסיפיק בר "של חברת געשים,במכשיר 2 ברזי מזיגה מכניים (כדוגמת ברז של מחם מיים) אחד קרים ואחד חמים,עקב בלאי טבעי נשברו 2 הברזים ,למכשיר נגמרה האחריות,פניתי לחברה ע"מ לבקש שישלחו לי 2 ברזים חלופיים,ולתדהמתי מוכרת בשם ציפי דרשה מחיר של 100 ש"ח לכל ברז זאת אומרת 200 ש"ח וזאת לפני העלות של הטכנאי שיבא לסדר... הם לא שולחים בדואר חלפים (עם זה אין לי בעיה)
אני קניתי את המוצר ב 771 ש"ח לפני כשנה וחצי , לא נראה לי הגיוני ואפילו נראה לי כניצול לבקש ממני יותר מ 200 ש"ח על 2 ברזים שעלותם היא מס' שקלים בודדים ,זה לא שירות ! אני לא מבקש שום דבר בחינם אך לדרוש עבור 2 ברזים סך של 1/3 מחיר מכל עלות המכשיר זה ניצול משוועה !!
|
מחיר ראלי לתיקון המיני בר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|