|
|
|
|
|
|
אי עמידה בהסכם הביקור במרכז המבקרים |
נושא התלונה: |
יום שני 03 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בני ברק |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני מבקשת להתלונן על שרות הלקוחות של מרכז המבקרים של קוקה קולה.
סגרתי ביקור במרכז המבקרים,עם נציג המרכז בשם יזהר פינק לארבעה משתתפים ב 18/10 בשעה 14:00. לאחר שמסרתי לנ"ל את פרטי האשראי וסגרנו את העיסקה הוא הודיע לי שהעיסקה מבוטלת כי אחרים תפסו את מקומי. ביקשתי לשוחח עם האחראית והוא סרב להעביר לי אותה וטען שתיצור עימי קשר.
הנציג לא רק שדיבר בצורה לא מכבדת הוא גם לא דאג להתנצל.
ילדי כבר ידעו שסגרנו את הביקור ועקב מחדל בשרות מרכז המבקרים של קוקה קולה הם אינם יכולים לעשות כן.
אני מוחה על השרות ומבקשת לעמוד בהסכם שנציג קוקה קולה התחייב לו. אודה על טיפולכם בענייני..
בכבוד רב בלן אלפון לאה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
קוקה קולה שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|