פרטי התלונה

תלונות MyBills

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תולעת בשוקולד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בערך בתאריך הנ"ל רכשתי שוקולדים תוצרת המותג בסופר דוש בבת-ים, בעת פתיחת אחת החפיסות נמצאה בה תולעת מתנועעת.מאז התקשרתי מספר פעמים טלפונית למספר שרשום על גבי החפיסה. השארתי פרטים מספר פעמים למענה קולי ומספר פעמים נענתי ע"י מוקדנית ששוב רשמה את פרטי. בפעם האחרונה דיברתי עם קרן ב-24.1.2012. תאריך התפןגה שרשום ע"ג החפיסה 31.7.2012, להפתעתי ולתדהמתי עד היום לא קיבלתי מהם שום תגובה .ב-6. במאי שלחתי אליהם פקס ל-098657379 . וגם אליו לא היתה שום התיחסות.
ציפיתי לפחות להתנצלות, וזה לא קרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

MyBills שירות לקוחות

, תגובה:
גלית בן הרוש - מנהלת ש שם ותפקיד:
בן שלום רב,

אתר Mybills הנו אתר Mybills אתר לביצוע פעולות תשלום של ארנונה,מים,וגז,חינוך,וכו' לכ100 גופים הכוללים - רשויות מקומיות,תאגידי מים,חברות גז,חברת חשמל,בזק וכ'ו.
באתר Mybills לא ניתן לבצע רכישות מזון או סופר.
ייתכן והתלונה שוייכה לגוף הלא נכון.


תגובה:
אנא העבר את הפניה לגורם הרלוונטי לתלונתך.

בברכה,
גלית הן הרוש
מנהלת שרות Mybills
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה