פרטי התלונה

תלונות MyBills

תלונות אתרי אינרטנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא לוקחים אחריות על טעויות שגורמות לחובות להתנפח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
mo-b-safe ltd סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שילמתי קנס חניה לעיריית ירושלים דרך MYBILLS. קיבלתי מ MYBILLS אישור תשלום אישור מסלקה ואסמכתא. לאחר כשנתיים קיבלתי הודעה מעריית ירושלים שהדוח לא שולם ויש גם קנסות ריבית והצמדה.
פניתי ל MYBILLS והם זרקו אותי מכל המדרגות והפנו אותי לעיריית ירושליים.
מסתבר ש MYBILLS מטעים את הציבור ועלולים לגרום לאזרח התמים שקיבל את כל אישורי התשלום הנדרשים חובות וקנסות.
MYBILLS מטעים את הציבור כיוון ש MYBILLS לא גובים כסף מהאזרח אלא רק מעבירים את פרטי האשראי לעיריות השונות. למרות זאת הם יוצרים מצג שווא של תשלום בפועל כאשר האזרח מקבל אישורי מסלקה ואסמכתא אשר מניחים את דעתו כי התשלום בוצע.
כספי סוג הנזק :
MYBILLS - אל תטעו את הציבור וקחו אחריות על טעויותכם !!! פתרון נדרש :

MyBills שירות לקוחות

, תגובה:
גלית בן הרוש - מנהלת ש שם ותפקיד:
עיריית ירושלים מאפשרת ביצוע תשלומים באתר MYBILLS אך ללא סליקה ישירה באמצעות האתר.
החיוב בכרטיס האשראי מבוצע ישירות דרכם ובאחריותם.
בהמשך לפנייתך, הנושא נבדק מול מנהל מחלקת הגביה בעיריית ירושלים אשר ציין שבזמן ביצוע התשלום התקבל סירוב מחברת האשראי בגין בתשלום.
עיריית ירושלים שלחה לך הודעה על הסירוב בגין התשלום.
אנו , חברת MYBILLS ,עומדים מאחורי לקוחותינו אשר מבצעים תשלומים באתר ודואגים לשביעות רצונם.
לפנים משורת הדין אנו מוכנים לספוג את התשלום ולטפל בתשלום הדו"ח מול העירייה.
פניתי ישירות למנהל מחלקת הגביה בעיריית ירושלים בכדי לסגור את תשלום הדו"ח.
תגובה:
חברת MYBILLS תספוג את תשלום הדו"ח ותסגור את התשלום ישירות מול עיריית ירושלים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה