פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הזורע

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תום לב בנסיון לבטול עסקה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏31 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' בר יהודה 147 תל חנן כתובת:
תל חנן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.8.06 בשעה 2030 רכשתי זוג משקפי מולטיפוקל בעקבות אובדן, והתחייבתי לשלם 4000 שח בישראכרט. נאמר לי שמועד ההספקה יהיה כעבור שלושה שבועות. במוצש נמצאו משקפי. ביום ראשון בבקר עם פתיחת החנות התקשרנו לבקש ביטול העסקה. הודענו שנגיע אחהצ לסגור קצוות. כשהגענו אמרה לנו המוכרת גב' אסתי שידוע לה על בקשתנו והנושא בטיפול. בקשנו מפורשות לא לבצע את ההזמנה בחו"ל.כמו"כ בקשנו לא להוריד לנו תשלומים מהישרכרט. שוב נאמר לנו שהנושא בטיפול. במקביל שלחנו בקשה בפקס לאי תשלום לישרכרט וכן שלחנו הודעה כתובה בפקס לחברה בבקשה לבטל את העסקה.ביום שני התקשרנו טלפונית ושוב נאמר לנו שהנושא בטיפול. ביום שלישי
קבלנו טלפון ממחלקת חשבונות בטלפון שמדיניות החברה היא שאין החזרת כספים,וכי הם יהיו מוכנים לתת לנו זיכוי של 4000 שח. אמרתי לגב' ענת מהחשבנות שלא מקובל עלי שהם יחזיקו סכום כזה לשנתיים שלוש עד שאזדקק למשקפים חדשים והיא עמדה בשלה. בקשתי שמי שמעליה ידבר איתי כי תשובתה לא מקובלת עלי. התקשרתי כמה וכמה פעמים והמומנה מר שוקי סמנכל הכספים אף פעם לא היה פנוי לשוחח איתי. אמרתי לענת שברור לי שהם מושכים את הזמן כדי שיתחיל תהליך ביצוע ההזמנה ויהיה יותר קשה לבטלה. כעבור למעלה משבוע התקשר אלי מר שוקי והודיע לי כי לכל היותר יוותר לי על 1000 שח שזה מחיר המסגרת אך מרגע ששלמתי זה נחשב כבר כהזמנה בביצוע בחו"ל והוא לא יכול לבטל את ההזמנה. ניסיתי לומר לו כי אם יש לו קשר כל כך טוב עם החברה המבצעת בחו"ל חייבת גם להיות דרך לבטל או לשנות את ההזמנה ושינסה להכניס הזמנה של לקוח אחר במקומי כי אני אלמנה אם לשלושה ילדים מורה וסכום כזה הוא מאד משמעותי בשבילי אולם הוא סרב. אמרתי לו שאני מוכנה לשלם עבור בדיקת העינים וכן קנס סביר אבל לא אהיה מוכנה להצעתם. מר שוקי אמר לי לשקול את הצעתו,ושזה המירב שהוא יכול לעשות. אמרתי לו שזה לא הגיוני ושיש חוסר תום לב בתגובתם. למעשה בודאות לא התחילו ביום ראשון לעבוד על ההזמנה ועם רצון טוב יכלו בלי בעיות לבטלה. בערב ראש השנה שוחחתי עם שוקי שוב והוא טען שהצעתו עומדת בעינה וכי יש לו כבר את העדשות. אמרתי לו שברור לי שהם משכו בכוונה את הזמן, וכי איזה הגיון יש אם כך הדבר, שהוא עדין מציע לי זכוי. נראה לי שיש כאן סתירה. אני מבקשת את התערבותכם כי אני משוכנעת שיכול להיות פתרון יותר הגיוני לענין.

בתודה לבנה אלון
0547-440101
החזר מיידי של הכסף פתרון נדרש :

אופטיקה הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
ענת אלימלך - קשרי לקוח שם ותפקיד:
כפי שנאמר לגברת אלון ואף נכתב במכתב, ואני מצטטת: "בהמשך לפנייתך אלינו הרינו להבהיר כי מדיניות החזרת מוצרים בחברתנו, התלויה על פי חוק בכל אחד מסניפי אופטיקה הזורע, מבהירה באופן ברור כי אין אפשרות לבטל עיסקאות ולקבל זיכוי כספי. לידיעתך, על פי התיקון האחרון לחוק להגנת הצרכן, על המוכר טובין לצרכן חלה החובה להציג במקום עסקו מודעה ובה תצוין מדיניות החזרת הטובין הנהוגה בחברתו, בדיוק כפי שאנו נוהגים בכל אחד ואחד מסניפי הרשת.
יתרה מזו, גם בחשבונית המס, שהוצאה ללקוחה ונמסרה לידה במעמד התשלום, מצויין "אין החזר / זיכוי על משקף אופטי ועדשות מגע . . . "
תגובה:
גברת אלון היקרה,
הוצע לך לפנים משורת הדין על ידי סמנכ"ל אופטיקה הזורע זיכוי כספי חלקי- את יכולה לנצל אותו.
את גם יכולה לקחת את המשקפיים שהזמנת בסניפנו בתל-חנן.
הצוות המקצועי בסניף תל חנן ישמח לעמוד לרשותך בכל עת ולשרתך כראוי.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה