פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הזורע

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רוצה לציין לטובה... נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
איזור צפון כתובת:
תיאור הבעיה:
נקרכשתי משקפיים באחד מסניפי הצפון של הרשת כעבור 3-4 חודשים נשברו לי המשקפיים דבר אשר לא כלול באחריות. פניתי לשירות לקוחות של הרשת ובחורה בשם ענת טיפלה בבקשתי לבדוק מה ניתן לעשות לקראתי . כעבור חודש כולל החגים התבשרתי שהמשקפיים הוחלפו לחדשים ואצטרך להשתתף בסכום קטן יחסית לערך המשפף..תודה לינת שטיפלה במסירות ובנועם.
כספי סוג הנזק :

אופטיקה הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
ענת אלימלך - שרות לקוח שם ותפקיד:
רינה שלום,
אנו מודים לך על מכתבך ומעריכים מאד שבחרת להביע את שביעות רצונך במילים כה חמות וכנות.
אנו מצידנו, נמשיך לשקוד על מצוינות מקצועית ושירות מעל הכל.
בכבוד רב ובהערכה
ענת אלימלך
שרות לקוחות - אופטיקה הזורע
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה