פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הזורע

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת משקפיים מולטי פוקל ללא הסבר על ההתנהלות הנדרשת בשימושם נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גרנד קניון חיפה כתובת:
גרנד קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
המכתב הבא נשלח לגב' רחל פדן - הבעלים. התשובה מעוותת את האמת, בלשון המעטה.
בתאריך 27.12.09 שכנעת אותי לרכוש משקפיים מולטי-פוקל אצלכם, תמורת -.4500 ש"ח.
כידוע לך, עד היום אני נעזר במשקפיים לקריאה בלבד! (בזמנו, העובד שלכם מנחם קבע כי אינני צריך
משקפיים כאלה, עובדה שהרגיזה אותך מהפן העסקי).
לא סיפרת לי על דרך ההתנהלות הנדרשת בשימוש משקפיים מולטי-פוקל.
לאחר תאריך 7.1.10 הודעת לי כי המשקפיים מוכנות.
כבר במועד מסירת המשקפיים אמרתי מפורשות כי הם אינם מתאימות עבורי וברצוני לבטל את העסקה
אך את לחצת שאנסה אותם. גם בתאריך 12.1.10 הודעתי לך כנ"ל ותשובתך - הזמנת נציגת חברת "שמיר".
היות והייתי מודאג, בתאריך 14.1.10 שעה 10:30 נאמר לי ע"י גב' אורנה שלכם "אל תדאג אתה לא ברחוב
או שנמצא פתרון לעדשות או יוחזר לך הכסף והעסקה תבוטל".
בתאריך 19.1.10 שעה 12:30, לאחר בדיקה, נלקחו המשקפיים ע"י נציגת חברת "שמיר" למקצה שיפורים.
לאחר כשבועיים ימים הוחזרו המשקפיים ומתברר שמקרוב לא ניתן לראות ברור אלא ממרחק של יד.
מתברר שבמקצה השיפורים את ביקשת להוריד את ה"מספר" של העדשות.
היות וכך ולאחר לחצים, ביקשתי להחזיר את העדשות הראשונות לניסיון נוסף.
בתאריך 12.2.10 מסרת לי את המשקפיים לניסיון נוסף.
בתאריך 15.2.10 הודעתי לך כי המשקפיים אינם מתאימות עבורי ואני מבקש לבטל את העסקה ולהחזיר
את הכסף שכבר ירד באשראי.
את סירבת בטענה שלא נהוג אצלכם להחזיר את הכסף ואני חייב לרכוש משקפיים אחרות תמורתם.
גם ערכת השוואה בין התאמה של משקפיים ממותג יקר להתאמה בקניית מקרר ועוד הצעות והדמיות אחרות.
אני מבקש בזאת, להחזיר את המשקפיים ולבטל את העסקה. כמו כן, להחזיר לי את הכסף שכבר גביתם
ולבטל את המשך הגבייה באמצעות כרטיס האשראי.
הערה: קיבלתי רק את שובר חיוב הקנייה בכרטיס אשראי ויזה, לא קבלה/חשבונית.
עגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העיסקה והחזרת כל התשלומים. פתרון נדרש :

אופטיקה הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
ענת אלמלך - שרות לקוחו שם ותפקיד:
מר פינטל הזמין משקפיים באופטיקה הזורע לאחר שבדק במשך שעות רבות הצעות שונות בחנויות אופטיקה אחרות, וכשהגיע אלינו ידע בדיוק אפילו איזה סוג עדשות הוא רוצה.הוא נקב בסוג העדשות שהומלצו לו בחנות אחרת ואפילו קבע בעצמו את המחיר שהוא משלם עליהן... מאחר והוא לא הסתגל לסוג זה של עדשות, הוחלפו לו העדשות לסוג אחר של מולטיפוקל.
כמקובל במקרה של אי הסתגלות לעדשות מולטיפוקל, הוצע למר פינטל להתקין עדשות חד מוקדיות לרחוק במסגרת שרכש אצלנו, לעדכן את משקפי הקריאה שלו ולהשיב לו את יתרת התשלום.פתרון אחר היה גביית דמי טיפול/ביטול והחזר היתרה. מר פינטל סרב לכל פתרון שהוצע.
בנוסף, אני חייבת להעמיד את מר פינטל על טעות עליה הוא חוזר ומתלונן שוב ושוב: "שובר הקנייה בכרטיס אשראי" שהוא קיבל ב-27/12/2009 בעת התשלום אינו רק שובר של כרטיס אשראי אלא חשבונית מס/קבלה מספר 40687.
מן הראוי היה לקרוא ולבדוק מה שרשום על הפתקית לפני העברת התלונה.
תגובה:
אנו חוזרים ומזמינים את מר פינטל לקבל את אחת מההצעות שהוצעו לו ולהכנס לסניף אופטיקה הזורע בגרנד לטיפול ופתרון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה