פרטי התלונה

תלונות אופטיקה הזורע

תלונות משקפיים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מעליב ופוגעני נושא התלונה:
Ronai Anat שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏08 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
סניף רמב"ם כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הנני לקוחה ותיקה של "אופטיקה הזורע". אני אף פעם לא מסתירה את חיבתי למשקפי שמש אופנתיות. לטעמי, משקפי שמש טובות- משדרגות כל הופעה. כפי שתוכלו להתרשם מכרטיסי האישי, יש לי לא מעט...
בחנות עובדת בחורה מאוד לא נעימה. חלק מהקניה היא חווית הקנייה ואת זה- פשוט אי אפשר לקבל...
נכנסתי לחנות, הגברת הציעה לי את הזוג הכי יקר. מדדתי, התלהבתי. ביקשתי לשלם בצ'קים במקום בכרטיס אשראי. הגברת ביררה וקיבלה אישור. כשהגענו למעמד הקנייה, הגברת אמרה בהתנשאות שאיננה במקומה- "עשיתי לך טובה". האמנם? לעניות דעתי, "טובה" זה בחינם. האם 3,000 ש"ח נחשב ל"טובה"? האם הגברת לא אמורה לומר לי "תודה רבה"? כש"העזתי" להתלונן בפניה על יחסה המעליב, חשבתי שתומר שלא הבנתי, שהיא לא התכוונה אבל היא רק אמרה ש"לא נעים לה לשרת אותי"...טוב, אם לא נעים לה, ביטלתי את הקנייה ואלך לקנות במקום אחר, שם ישמחו לראות אותי...
חבל...כך לא מראים תודעת שירות. אנחנו מצפים לקבל חיוך בתמורה למחיר גבוה. במקום זה, - שפע של התנשאות מעליבה
עלבון סוג הנזק :

אופטיקה הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה