פרטי התלונה

תלונות אחוזת זמארין

תלונות צימרים

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ירוד ופגיעה באיכות הארוח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏10 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
זיכרון יעקב כתובת:
תיאור הבעיה:
התארחנו ללילה ,החל משעה 12 בחצות הייתה הפסקת חשמל הווה אומר אין חימום בחדר אין טלויזיה אין אור ואין אפשרות להתקלח הנהלת המקום סרבה לפצותנו , מעבר לכך לארוחת הבוקר קיבלנו שובר לאכול במסעדה כיון שאנו דתיים והמקום לא כשר הסתבר שמגיעה לנו ארוחת בוקר אחת ועלינו להתחלק בה בעלי ואני יש לציין ששילמנו במיטב כספנו עבור הלילה וכמובן עבור ארוחת הבוקר הנפלאה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי באמצאות החזר הכסף או ארוח הולם פתרון נדרש :

אחוזת זמארין שירות לקוחות

, תגובה:
הדס גולן - מנהלת שם ותפקיד:
לא ידוע לי על מה מדובר. אין לי לקוחה בשם זה במערכת, ואני מקווה שהיא מתבלבלת עם מקום אחר... תגובה:
אמנם עבר כבר הרבה זמן כדי לברר פרטים אלו, אך אשמח לדעת ראשית על שם מי ההזמנה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה